Συναλλαγές
Ενημερωθείτε αναλυτικά για τις δυνατότητες που παρέχονται μέσω των υπηρεσιών ηλεκτρονικής
εξυπηρέτησης i-bank για
Πληροφόρηση,
Συναλλαγές και διαχείριση
Προφίλ και Ασφάλειας.
Πληροφορηθείτε εδώ αναλυτικά για την τιμολόγηση των υπηρεσιών ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης i-bank.
Internet Banking
Για περισσότερες πληροφορίες πιέστε εδώ.
Phone Banking
Στην Εθνική Τράπεζα αξιοποιήσαμε την πιο προηγμένη τεχνολογία αναγνώρισης φωνητικών εντολών για πληροφόρηση και συναλλαγές. Ενημερωθείτε για τις υπηρεσίες Phone Banking και τη χρήση τους εδώ.
Mobile Banking
Το Mobile Banking φέρνει την Τράπεζα κοντά σας 24 ώρες το 24ωρο, καθώς σας παρέχει πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών και συναλλαγών, μέσω των κινητών Smartphones iPhoneTM, iPod touch®, AndroidTM και Windows Phone.
Για περισσότερες πληροφορίες πιέστε
εδώ.
Ηλεκτρονικός Κλειδάριθμος (i-code)
Ενημερωθείτε
εδώ
για τη συσκευή ηλεκτρονικού κλειδαρίθμου (i-code) και τη χρήση της στις υπηρεσίες
ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης i-bank της Εθνικής Τράπεζας.
Επικοινωνία
Εξυπηρετηθείτε από το αυτόματο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας για πληροφορίες, λειτουργική υποστήριξη και απώλεια κωδικών πρόσβασης στο Internet /Mobile /Phone Banking ή συσκευής i-code.
Καλέστε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα:
181818 από την Ελλάδα ή
+30 210 48 48 484 από το εξωτερικό
και πείτε «Υποστήριξη» για να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας. Tο κόστος κλήσης καθορίζεται από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας.
Μπορείτε επίσης να μας αποστείλετε τα ερωτήματά σας:
- με e-mail:
contact.center@nbg.gr
-
με fax : +30 210 48 06 865