iBank

Ελληνικά English
17Τετάρτη
Οκτώβριος
2018

Γενικές Πληροφορίες

Συναλλαγές και Τιμολόγηση
  • Συναλλαγές
    Ενημερωθείτε αναλυτικά για τις δυνατότητες που παρέχονται μέσω των υπηρεσιών ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης i-bank για Πληροφόρηση, Συναλλαγές και διαχείριση Προφίλ και Ασφάλειας.

  • Τιμολόγηση υπηρεσιών
    Επιλέγοντας να πραγματοποιείτε τις συναλλαγές σας ηλεκτρονικά, εξοικονομείτε όχι μόνο χρόνο αλλά και έξοδα:
    • Οι περισσότερες συναλλαγές  είναι δωρεάν, ενώ το κόστος όσων τιμολογούνται (π.χ. εμβάσματα σε άλλες τράπεζες στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. μέσω Internet /Phone Banking ) είναι σημαντικά μειωμένο σε σχέση με τις συναλλαγές στο Κατάστημα.
    • Στο Mobile Banking η πληροφόρηση, οι διαθέσιμες συναλλαγές, καθώς και η υπηρεσία Παρακολούθησης Χρηματιστηριακών Αγορών παρέχονται δωρεάν. Ισχύουν μόνον οι χρεώσεις χρήσης του δικτύου του παρόχου. Επιπλέον, δεν υπάρχουν χρεώσεις από την Τράπεζα για την εγκατάσταση της εφαρμογής i-bank Mobile Banking.
    • Στο Phone Banking, το κόστος κλήσης καθορίζεται από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας.

     Πληροφορηθείτε εδώ αναλυτικά για την τιμολόγηση των υπηρεσιών ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης i-bank.

Internet Banking

  • Internet Banking για Ιδιώτες
    Το Internet Banking φέρνει την Τράπεζα κοντά σας  24 ώρες το 24ωρο, καθώς σας παρέχει σχεδόν όλες τις δυνατότητες που έχετε και στα Καταστήματα της Τράπεζας, από τον υπολογιστή σας. Για περισσότερες πληροφορίες πιέστε εδώ.
  • Internet Banking για επιχειρήσεις
    Επιλέγοντας i-bank τραπεζική εξυπηρέτηση από το Ιnternet έχετε στη διάθεσή σας ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών, όλο το 24ωρο, για άμεση και ασφαλή διαχείριση των εταιρικών σας λογαριασμών:
    • καθημερινές, Cash Management συναλλαγές όπως: πληροφορίες λογαριασμών και δανείων, οφειλές Δημοσίου, πληρωμή λογαριασμών, μεταφορές ποσών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, παραγγελία μπλοκ επιταγών, χρηματιστηριακές συναλλαγές, πάγιες εντολές κ.ά.
    • εξειδικευμένες υπηρεσίες, όπως: e- Factoring, ΕΘΝΟfiles, εξυπηρέτηση μισθοδοσίας κ.ά.,  με ένα click από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του γραφείου σας.

Για περισσότερες πληροφορίες πιέστε εδώ.

Phone Banking

Στην Εθνική Τράπεζα αξιοποιήσαμε την πιο προηγμένη τεχνολογία αναγνώρισης φωνητικών εντολών για πληροφόρηση και συναλλαγές. Ενημερωθείτε για τις υπηρεσίες Phone Banking και τη χρήση τους εδώ.

Mobile Banking

Το Mobile Banking φέρνει την Τράπεζα κοντά σας  24 ώρες το 24ωρο, καθώς σας παρέχει  πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών και συναλλαγών, μέσω των κινητών Smartphones  iPhoneTMiPod touch®, AndroidTM και Windows Phone.


Για περισσότερες πληροφορίες πιέστε εδώ
 

Ηλεκτρονικός Κλειδάριθμος (i-code)


Ενημερωθείτε εδώ για τη συσκευή  ηλεκτρονικού κλειδαρίθμου (i-code)  και τη χρήση της στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης i-bank της Εθνικής Τράπεζας.

Επικοινωνία

Εξυπηρετηθείτε από το αυτόματο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας για  πληροφορίες, λειτουργική υποστήριξη και απώλεια κωδικών πρόσβασης στο Internet /Mobile /Phone Banking  ή συσκευής i-code.

Καλέστε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα:

181818 από την Ελλάδα ή
+30 210 48 48 484 από το εξωτερικό

και πείτε «Υποστήριξη» για να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας. Tο κόστος κλήσης καθορίζεται από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας.

Μπορείτε επίσης να μας αποστείλετε τα ερωτήματά σας:
- με e-mail: contact.center@nbg.gr
- με fax : +30 210 48 06 865


ABOUT SSL CERTIFICATES
Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα